פרחים בחיפה -סידורי פרחים בקריות

לא צריך להתגורר בקריות כדי לדעת שחיפה היא העורק המרכזי של צפון מדינת ישראל. עבור אנשי היישובים והערים הסמוכים, זוהי כתובת בה הם יכולים למצוא את כל מה שהם מחפשים. משלוחי פרחים לוקחים את המצב הזה עוד מספר צעדים קדימה, והופכים את מתנת הטבע לאומנות של ממש.
משלוחי פרחים בחיפה נחשבים למקובלים במיוחד. העיר הגדולה הזו מאגדת בתוך חנויות הפרחים הרבות שבה את כלל המיטב שיש לצפון ישראל להציע- כך שהמקום העיקרי בו שוחרי הפרחים שמתגוררים באיזור הצפון צריכים לחפש הוא ברחבי חיפה.

על עסקי פרחים בחיפה

לא צריך להסתובב יותר מדי ברחובות חיפה כדי להיתקל בחנות פרחים כלשהי. הגוונים הצבעוניים מושכים את תשומת הלב ממרחק לב. אולם, בחיפה התפתח גם שוק החורג בהרבה מאשר בחירה פיזית של זר פרחים והבאתו לאישה או לחברים: שוק משלוחי הפרחים.
משלוחי פרחים בחיפה הם תחום פורה במיוחד. חנויות הפרחים או החקלאיים למיניהם מציעים מבחר עצום של זרים- גדולים וקטנים, מרובעים ועגולים, ישרים ומדורגים.
על מנת לשפר עוד יותר את המתנה, מאפשרים גורמים אלה גם להוסיף אל המתנה ברכה חגיגית (מוכנה או פרי עטו של מעניק המתנה), בלונים, שוקולדים או כל דבר אחר שמשפר את ההרגשה עוד יותר.
הזמנת משלוח פרחים בחיפה – הכל מתחיל מהבחירה
לאחר שמתקבלת החלטה ראשונית על פינוק של אדם קרוב בזר פרחים, יש לבחור באותו גורם שיבצע את המשלוח העבורו. בחירה זו יכולה להיות הן באמצעים “מסורתיים” יותר דוגמת ספר טלפונים, הן באמצעות האינטרנט והן בפנייה ישירה אל חנויות הפרחים.
בעת ההזמנה, מגדירים לא רק את גודל הזר, הגוון וזני הפרחים, אלא גם את המועד הרצוי של המשלוח. כמעט בכל המקרים, פנייה מספר ימים או שבועות קודם לכן תאפשר לבחור למעשה בין כל מועד אפשרי.
לאחר מכן, כשחושבים איך “להגיש” את המתנה, כבר עולים בראש תרחישים על הרגשת השמחה של מקבל המתנה. לא רק שהרגשה זו מתממשת כמעט תמיד, אלא שהבעת התודה הניתנת היא הרבה יותר ממה שניתן היה לתאר. משלוחי פרחים חיפה הם בין הדברים היחידים שמאפשרים את כל זה

סידורי פרחים לאירועים וחתונות בחיפה והקריות

סידורי פרחים לאירועים חשובים לא רק לעיצוב המקום, אלא שלהם גם חלק חשוב ביצירת האווירה הייחודית. מלאכת סידור פרחים מקצועית הנעשית תוך כדי התאמת סוג הפרחים וצבעם לעיצוב של המקום בו נערך האירוע, יכולה לשדרג את האווירה. בחירה בזני פרחים נדירים יכולה גם לשדר מסר וליצור נופח אקסקלוסיבי או יוקרתי לאירוע. סידורי הפרחים לא כוללים רק את הפרחים עצמם, אלא גם אלמנטים קישוטיים ואפקטים שניתן להשיג באמצעות השזירה האומנותית. גם הצורה של הזרים השזורים יכולה להשתנות ולהיות עגולה או מרובעת, בצורת משולש או בצורות גיאומטריות מפתיעות.
סידור פרחיםסידורי פרחים לאירועים עסקיים סידורי הפרחים המיועדים לקשט את האירועים העסקיים ואת הכנסים המקצועיים, צריכים לשדר איפוק ואלגנטיות. בחירת סגנון השזירה הייחודי כמו היפני למשל, תאפשר ליצור אווירה מעוצבת בעלת קו ייחודי וזה ימשוך תשומת לב אסטטית. שזירה מיוחדת בתוך כדים או בצורת כדור ושילוב פרחים או זרים מתוקים בתוך אזור הגשת הכיבוד, יבליטו את ההשקעה של ההפקה בנושא החזותי של התערוכה ובנושא האסטטיות של הכנס. שילוב כדים בצורות גיאומטריות מיוחדות ושזירות אומנותיות אקסקלוסיביות שהופכות את הפרחים ליצירת אומנות, יספקו לאירוע נגיעה של תחקום ייחודי.
סידורי פרחים לאירועים פרטיים ולחתונות דמיינו חתונה שמתקיימת במקום המעוצב כולו בעזרת פרחים לבנים. דמיינו זרים מרהיבים המשלבים צבעי סגול וורוד, חופה מקושטת במאות וורדים או מסלול המוביל לחופה שבשני הצדדים שלו עומדים אגרטלים דקורטיביים עם פרחים מרהיבים. אין ספק שבתחום החתונות, לפרחים ישנה משמעות ניכרת ביצירת העיצוב והאווירה. עם פרחים גם השולחנות יראו חגיגיים יותר וגם אזור קבלת הפנים עם דוכני האוכל. למעשה, בעת בחירה בשילוב הפרחים בעיצוב האירוע, אתם בוחרים את העיצוב כולו מכיוון שמלבד הפרחים לא יידרש דבר נוסף על מנת ליצור את האווירה המושלמת לאירוע פרטי או לחתונה מרהיבה ומרגשת.
חנות הפרחים “זרים בלב” הממוקמת בלב הקריות, מתמחה בסידורי פרחים וזרי כלה – פרחים לחתונות ולאירועים מיוחדים בקריות